.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد
استاندار مازندران با بیان اینکه ریل اقتصادی کشور به سمت دانش بنیان شدن در حال تغییر است، گفت: مازندران رتبه ۱۱ تعداد شرکت های دانش بنیان را در کشور دارد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین ذکر محسوب می‌شود، افزود: باید از این فرصت طلایی که خداوند به ما اهدا کرده است، بهره برداری کنیم.

وی با عنوان اینکه در شروع سال جدید جان تازه ای به کالبد سیستم اجرایی کشور دمیده شده است، اظهار داشت: هر سال خط مشی سالانه کشور توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود و کشور براساس آن در بعد بین المللی و خارجی حرکت می‌کند.

وی اظهار داشت: متأسفانه طی ادوار گذشته موضوع شعار سال دچار سیاست زدگی شده است درحالی که هدف از شعار سال این نیست که فقط روی سربرگ‌ها و تابلوها نوشته شود بلکه تحقق آن یک امر تخصصی بوده و ورود غیرمتخصصان ممنوع است.

حسینی پور افزود: آنچه که شعار سال در دل نخبگان کشور ایجاد این بود که مقام معظم رهبری همانند سال‌های قبل توجه ویژه ای به جوانان نخبه داشته است و امروز صنعت دفاعی ما دانش بنیان است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم اقتصاد را دانش بنیان کنیم درحالی که کشورهای اروپایی سال‌ها این مسئله را در دستور کار قرار داده‌اند، افزود: در حوزه دانش بنیان کردن تولید و اقتصاد مسئولیت و رسالت سنگینی داریم و باید در این زمینه تلاش وافری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به تجاری سازی و دانش بنیان کردن اختراعات و نوآوری‌ها در قانون اساسی نیز توجه ویژه شده است و ریل اقتصاد کشور نیز در حال تغییر به سمت دانش بنیان شدن است.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه ۱۱ را در کمیت و تعداد شرکت‌های دانش بنیان دارد، گفت: برخی آدم‌های کوته فکر در جریان رقابت‌های انتخاباتی تلاش می‌کنند اقتصاد و صنعت استان را زیرسئول برند و در صورت لزوم ماهیت این افراد را برای مردم افشا می‌کنم./مهر

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.